2007年3月12日 星期一

你求我,我求你,邊個求邊個?

又想說說做義工的事.

本來魔術師諗住昨天(10 Mar 2007)唔去行山了,去教一教那班「Band 1」的中六學生做report和presentation吧.誰知學生隊長珍妮花星期四依貓來說不如星期六的堂取消了,魔術師一想也好,便和友人馬菲鐘等去南丫島行山去.

星期六臨行前check一check依貓,原來珍妮花要參加那個去加拿大交流的比賽,要魔術師在星期一前幫手在文件上簽名,於是魔術師便打算行完山再約她出來.

好啦,行完山.魔術師致電給珍妮花,沒有回應,便留言說會在回程時在何時何地出現,想給文件我簽名便回覆我約實.

可惜久久沒有回音,直到魔術師乘公車差不多回到家時才收到珍妮花的電話,無奈地說只好今天(11 Mar 2007)再約啦.

好啦,今早十一時魔術師再打電話給珍妮花,又是沒人聽,又是留言.得十二點,珍妮花才有回覆.
珍:點呀?
魔:點呀?
珍:...
魔:(妳而家要我簽名,唔係我要你簽名,妳主動d問下我幾點得閒好唔好?)你係咪要我簽名呀?咁你幾點得閒呢?
珍:我成日都得.
魔:好啦,咁我而家出來,半個鐘後在荃灣地鐵站新之城出口見,你得唔得?
珍:哦,咁即係幾點?
魔:而家十二點,咪即係十二點半啦!
珍:哦,好啦.

魔術師十二點半到得荃灣地鐵站,等了十分鐘,還不見珍妮花踪影,便又打給她.
魔:珍妮花,你而家係邊呀?
珍:在家.
魔:(大吃一驚兼生氣)我而家係荃灣地鐵站,咁你而家係咪要我返屋企?
珍:我諗我聽錯左,我以為約四點半.
魔:吓?咁你而家想點?
珍:...
魔:(無聲出就得?可唔可以話妳而家出來,叫我等妳一會?)咁唔使簽啦,拜拜.

魔術師去到巴士總站,有點不忿.明明是她要我簽名,魔術師當然支持她參加,但都不是要我求她俾文件我簽吧?咁被動點做leader?
結果魔術師決定給她一次機會,再打給她.
魔:珍妮花,我而家係新之城食飯,可以等妳.妳要幾耐出到黎?
珍:唔使好耐既啫.
魔:(你講野firm d得唔得?)咁即係幾點?
珍:一點半啦.
魔:好啦,咁我等妳.

幸好,珍妮花能夠在一點半依時到達.
魔:妳知唔知頭先我嬲乜?
珍:嬲我聽錯時間.
魔:其實妳知唔知我expect係聽妳點講?
珍:對唔住.
魔:(呢個人真係後知後覺,兼老奉要我幫佢地做野)我係想你話「Sorry,我聽錯左.咁我而家出來,你可唔可以等一陣」之類既說話.
珍:(哭了起來)咁你都拒絕左簽名咯,我仲有乜好講.
魔:呀大姐,我唔係想幫你簽既,做乜要call妳幾次,仲緊張過妳咁.
珍:...


唉,而家d年青人,Band 1學生都係咁,無d主動性,又無主見.雖然魔術師唔覺係佢「求」我,但最低限度都要識分主客.而且佢地成班同學,always act as instructed,又話參加過好多活動,但係就唔識執生,遇到問題時又唔識想辦法補救.唔通而家想搵d醒醒目目夠flexible同識靈活變通既年青人真係咁難?
2007/03/11 19:39:03

8 則留言:

  1. 數怪哥哥,你真係好似我以前個A Maths阿Sir呀.
    雖然係珍珍佢自己吾岩...不過你真係好惡呀.

    回覆刪除
  2. 我想像唔到咁都會有人認為係惡,香港太多溫室小花 .....

    回覆刪除
  3. 吾只你惡,你d fans都好惡...
    Adult哥哥,講下笑,吾好介意.又,實情我依世人第一次比人話溫室小花...真係幾好笑.
    又吃字...

    回覆刪除
  4. 其實每一次見到魔術師鬧band1學生我個心都有的的唔舒服。可能因為幾年之前我都係所謂既band1學生(我相信呢庶好多人都係),完全唔明白點解這些學生可以咁鈍(仲已經係學生隊長黎),同時,又可唔可以怪佢地?究竟係呢個教育制度底下教出黎既人係咁?定係佢地既質素每放愈下?睇怕我都係大佢地幾年者。又,定係,當年我自己其實都係珍尼花咁?

    回覆刪除
  5. 唔好吓吓話而家d年青人,Band 1學生都係咁,係你唔好彩識著班極品啫~~

    回覆刪除
  6. 不敗的魔術師2007年3月13日 下午6:13

    可能是魔術師對「Band 1」的同學有「不切實際」的期望.我相信一些傳統名校如重仁華仁拔萃聖保羅聖心之類,佢地既學生未必會係咁差,因為呢班人自小都已習慣和人溝通學習.雖然魔術師一向不認同要小朋友學太多的課外活動,但課外活動無可否認是能夠幫到佢地學懂待人接物.
    其實觀乎魔術師呢班學生,佢地主要的問題是沒有熱誠,也沒有「心」.問題在於以下方面
    1.「道義」.開會往往等半小時也未人齊(key person亦如是),珍妮花不會call人,遲到者也不會打電話來報平安,更不用說會對累我白等感到抱歉,我原是老奉去等的.這樣的「道德水平」,佢地已視為理所當然.
    2.信心、意志與溝通能力.無堅決的意志和主見,無方向感,說話唔firm,往往無可無不可,唔知自己想點,所以溝通上會有困難.這亦關乎到信心的問題.信心不全是來自成功,而是來自自己對成敗得失的承擔.不要說看嚴肅正史如史記,甚至只要讀過乎三國演義之類的通俗小說,了解一下歷代霸主名將的心態,自然比用心背誦那些「試述隋朝覆亡的遠因和近因」的模擬答案更有益.
    看看現在地鐵中,在商場裡,在任何「無聊」的時候,現在的年青人都會拿部手提遊戲機出來玩,不會看書,又不會和身邊的友人談天吹水.明顯,他們的文字和言語溝通能力,都會逐步衰退.

    回覆刪除
  7. 魔術師:

    其實我跟小 justin 一樣

    見你親鬧 band 1 學生我個心都有 d d 唔舒服 (又更進一步,見親你鬧學生/鬧人 我個心都有 d d 唔舒服)(又,哇,你點華仁名,係咪想我擰甩你個頭丫)

    我個人既經驗係

    衣家的年青人係比起當年的我們(嘿,咁,我同你既年代,都差左 X 咁多年喎)係有欠主動,但你都唔好話,衣家資訊流通左,其實佢地既眼界係闊左

    之不過

    有時

    佢地唔自知
    所以

    我覺得

    教細路

    係一定要諄諄善誘

    同佢地傾計


    你同班囡囡咁

    會唔會係因為你一個男人

    帶一班女校學生呢?

    回覆刪除
  8. 不敗的魔術師2007年3月13日 下午6:59

    70/F:
    現代資訊和物質充裕,而家既學生的眼光見識當然比我們當年要闊的,所以我會要求佢地係比較「識野」既,見到佢地連一d好基本的禮儀都欠奉,仲要屢勸不改的時候,都咪話唔勞氣.
    至於教學生的義工,每間學校有二人,另一名是一位女拍檔以作中和的.但她除了有時會以caring的態度問一問d同學之外,魔術師又實在看不出她有很active的participation...

    回覆刪除