2007年10月7日 星期日

不懂駕駛

和親戚朋友同事同學間的聚會,閒談間總會拉到魔術師有無渣車呢個問題上,理由係魔術師住係屯門,返工不便.當魔術師搖頭話唔識渣車既時候,佢地大多數會碌大對眼,話:「無車好難識女仔架喎!」

係呢個時候,魔術師通常會望住他們,從佢地既淫笑眼神同嘴形中,看到背後的意思:「渣棍波仲可以順手摸大脾,夜左又可以車條女去飛鵝山/爆房/her place/your place...」之類不一而足既意思.

魔術師真的不懂駕駛,無興趣去學車,考車牌,買車,養車和駕駛,可以話對汽車沒有一丁點兒興趣,亦從來暸解唔到身邊那些酷愛駕駛的朋友所謂「渣車」的感覺.

或者,如果呢位車主仲響度,可以話俾知魔術師知呢種感覺係咩野;不過,佢地呢種聯群結黨出黎威行為,真係似十五歲多過似五十一歲,學網友ken話齋,同北上fing頭果班花靚無乜分別.

法 拉 利 撞 爆 油 缸   富 商 燒 成 炭
45 分 鐘 後   親 人 跳 樓 亡

【本 報 訊 】 一 輛 價 值 逾 200 萬 元 的 法 拉 利 360Modena F1 超 級 跑 車 , 昨 晨 在 落 馬 洲 新田 公 路 以 時 速 逾 200 公 里 極 速 飛 馳 , 其 間 失 控 鏟 上 俗 稱 「 烽 火 台 」 的 警 方 車 輛 專 用區 斜 台 , 如 炮 彈 般 凌 空 飛 插 入 叢 林 , 撞 斷 大 樹 再 翻 落 土 坑 , 跑 車 油 缸 爆 裂 隨 即 火 焚 燒 , 駕 車 的 針 織 廠 富 商 無 路 可 逃 , 慘 被 熊 熊 烈 火 活 活 燒 成 焦 炭 慘 死 。 警 方 調 查後 懷 疑 肇 事 跑 車 當 時 正 與 其 他 名 車 參 與 一 個 「 富 貴 飛 車 黨 」 活 動 , 正 找 尋 其 他 參 與者 了 解 意 外 經 過 。 事 發 45 分 鐘 後 , 死 者 一 名 親 人 被 發 現 在 青 衣 跳 樓 身 亡 。   記 者: 區 恩 傑 、 徐 雲 庭 、 梁 偉 權

車禍 中 燒 死 的 針 織 廠 老 闆 陳 健 和 , 51 歲 , 與 妻 子 及 一 子 一 女 同 住 荃 灣 深 井 一 間 四 層高 豪 宅 , 他 在 觀 塘 經 營 針 織 十 多 年 , 8 年 前 陳 開 始 在 東 莞 設 廠 , 僱 有 600 名 工 人 ; 01 年 , 他 以 200 多 萬 元 購 入 一 輛 鮮 黃 色 的 法 拉 利 360Modena F1 跑 車 , 04 年 更 以高 價 拍 賣 得 一 個 「 LE888 」 靚 車 牌 。 去 年 5 月 31 日 , 他 駕 駛 該 部 法 拉 利 跑 車 在 青葵 公 路 失 事 撞 壆 , 車 尾 嚴 重 損 毀 , 陳 則 有 驚 無 險 , 沒 有 受 傷 ; 事 隔 16 個 月 , 陳 駕駛 同 一 輛 跑 車 , 結 果 車 毀 人 亡 。

時 速 200 公 里   撞 樹 墮 土 坑

據稱 , 陳 是 愛 車 之 人 , 並 參 加 了 俗 稱 「 周 日 富 貴 飛 車 黨 」 的 活 動 , 每 逢 星 期 日 清 晨 與同 道 中 人 駕 駛 名 車 , 到 新 界 飛 車 遊 玩 。 昨 晨 事 發 前 , 陳 駕 駛 其 座 駕 與 其 他 名 車 在 大埔 吐 露 港 公 路 飛 馳 , 其 間 陳 因 為 駕 駛 高 速 切 線 , 被 其 他 駕 駛 者 報 警 表 示 有 人 非 法 賽車 。

早 上 6 時 40 分 , 警 方 在 吐 露 港 公 路 近 鹿 茵 山 莊 設 置 路 障 , 截 停 20 輛 名車 , 包 括 陳 健 和 的 法 拉 利 跑 車 懷 疑 高 速 飛 馳 。 不 過 , 由 於 當 時 並 無 證 據 證 明 該 批 名車 超 速 或 參 與 非 法 賽 車 , 各 車 事 後 獲 准 離 開 。 然 而 , 警 方 調 查 相 信 , 陳 事 後 駕 駛 其法 拉 利 跑 車 以 時 速 逾 200 公 里 的 高 速 向 落 馬 洲 方 向 飛 馳 。

約 5 分 鐘 後 , 即 昨晨 6 時 45 分 , 陳 的 法 拉 利 跑 車 已 駛 至 20 公 里 外 的 新 田 公 路 近 石 湖 圍 一 個 右 彎 , 其間 疑 失 事 猛 撼 路 邊 警 方 車 輛 專 用 區 的 「 烽 火 台 」 斜 壆 , 跑 車 隨 即 如 炮 彈 般 凌 空 飛 越 15 米 , 直 插 向 路 邊 的 樹 叢 , 首 先 撞 斷 三 棵 大 樹 , 再 翻 落 鐵 絲 網 後 面 的 三 米 深 土 坑中 , 其 間 懷 疑 撞 爆 油 缸 , 全 車 隨 即 起 火 焚 燒 。

救 火 沒 成 功   友 人 紛 離 去

意外 發 生 後 , 疑 與 陳 同 行 的 其 他 名 車 司 機 見 狀 , 有 人 致 電 報 警 , 有 人 取 出 滅 火 筒 試 圖救 火 , 但 並 不 成 功 , 而 且 大 火 越 燒 越 烈 , 各 人 見 無 法 搶 救 , 紛 紛 離 開 現 場 。 不 久 ,消 防 員 到 場 開 喉 撲 救 , 但 大 火 熄 滅 後 , 全 車 只 燒 剩 一 副 車 架 , 陳 則 被 燒 成 焦 炭 倒 於如 同 廢 鐵 的 法 拉 利 殘 骸 中 , 消 防 員 事 後 要 用 工 具 才 能 將 屍 體 拉 出 。

另 外 , 由於 跑 車 撞 力 相 當 猛 烈 , 車 牌 零 件 甩 脫 四 散 , 跑 車 被 燒 光 只 餘 下 一 塊 明 顯 印 有 法 拉 利車 廠 標 誌 的 碎 片 。 稍 後 仵 工 到 場 將 屍 體 抬 走 , 拖 車 則 吊 運 跑 車 殘 骸 , 送 往 政 府 葵 盛汽 車 扣 留 中 心 等 候 檢 驗 。 警 方 呼 籲 任 何 人 如 目 睹 意 外 發 生 或 有 任 何 資 料 提 供 , 致 電 2675 3325 或 2455 4210 與 調 查 人 員 聯 絡 。

一 對 老 夫 婦   兩 處 祭 親 人

陳 健 和 在 車 禍 中 被 燒 死 的 45 分 鐘 後 , 即 昨 晨 7 時 半 , 居 住 在 青 衣 長 亨 亨 怡 樓 59 歲 的 陳 健 榮 , 突 然 在 家 中 留 下 遺 書 , 走 到 大 廈 天 台 跳 樓 自 殺 , 當 場 頭 爆肢 折 身 亡 。 現 場 消 息 稱 , 陳 健 榮 是 陳 健 和 的 兄 長 , 但 未 獲 死 者 家 人 證 實 。 而 事 發 後, 一 對 60 多 歲 的 夫 婦 在 青 衣 現 場 傷 心 痛 哭 及 拜 祭 ; 之 後 , 他 們 又 趕 往 新 田 公 路 車禍 現 場 拜 祭 陳 健 和 。 對 於 45 分 鐘 內 相 繼 失 去 兩 名 親 人 , 他 們 都 表 現 得 十 分 痛 心 。

陳健 榮 有 妻 子 有 一 名 兒 子 , 據 街 坊 稱 , 陳 健 榮 原 本 是 專 線 小 巴 司 機 , 妻 子 在 青 衣 區 內當 清 潔 工 人 , 其 後 陳 患 有 哮 喘 及 精 神 病 而 沒 有 工 作 , 一 家 人 陷 於 困 境 , 警 方 調 查 後相 信 他 是 因 為 經 濟 問 題 及 家 事 困 擾 而 自 殺 , 事 件 無 可 疑 。
(雖然以上報導有點誇張,但可以相信係有友伴一同出來威,一齊「遊車河」的.)
魔術師一向對於車全無興趣,可以說是從經濟學上得出來的結果.首先,汽車(非指收藏品)本身便是一項消費品,是否值得去買,魔術師會視乎它的use value.其二,養車是一項running cost,汽油維修車位等等,再用discounted cashflow去計算的話,和坐的士相比,實在不化算,而且現在還有近似私人司機的的士傳召服務,渣車的功用,便會變得很低.

再用economic value added的理念去看,便要看看機會成本.魔術師習慣坐車時,長程的話看書溫習,短程的話閉目養神,基本上是不會閒著;但係渣車就無可能做到呢d野了,渣車都係一件要用神既活動.而且雖說縮短了交通時間,但係去到目的地,無論係屋企或者公司,又唔會有公車車箱呢個封閉既環境去做自己野了.

當然,以上論點都有人反駁過:其一係渣車既滿足感,其二,當然係溝女.

魔術師唔明渣車會有咩野「滿足感」可言.而果話係對於一部機器既控制,魔術師以前工作上寫既程式可以影響既人和事,同渣車黎講,絕對係雲泥之別,呢種「滿足感」,魔術師並唔稀罕.又有人話過渣車時會有一種對路面情況和別人生命既「控制」,魔術師聽後,只會覺得呢種人既想法都幾變態.至於渣車可以減壓或者尋刺激,真係同大風大浪去滑浪而又學藝不精要人救果班飯桶一樣咁幼稚.真係愈講愈白痴,魔術師只係覺得,如果自己既成功感同滿足感係來自一架車度,咁呢個人既心靈,真係空虛得緊要.

講到用車溝女,其實咪又係來自港女既成功感同滿足感.自古以來,由藍血大學帶來既四仔主義,車就係一種「身份象徵」.你養得起車,就代表了你有一定的經濟能力;我條仔渣名車跑車,即係我釣到金龜,你地呢班豬扒姊妹朋友同事便唔恨得咁多(呢d係魔術師觀察港女同事的行為所得);引伸開去,也就是對自己的sex appeal的肯定.於是乎,眾港男狗公,當然飛身咁去買車,仲要得閒約番三五知己良朋出來「鍊返轉」,鍛煉一下身手,無謂出到去俾女伴取笑,丟人現眼咁就瘀皮喇.

如果北方佳麗不是王迪詩的substitute;喜歡北方佳麗的男人也千萬不要喜歡王迪詩;咁,那些喜歡會渣車為她載出載入的男人的女人也千萬不要來喜歡魔術師,魔術師最多會call架的士,送她回家.

又當然,如果遇到以上港男港女侃侃而談關於車既「身份象徵」和「經濟能力」時,魔術師便會看一看錶,托一托眼鏡.嗯,大部份人都不會留意錶帶扣上的十字軍標誌,和眼鏡臂上那低調的C字造型,因為那些人的眼光,大多只會留意到魔術師恤衫袋口上的兩枝金萬寶龍而已.
2007/10/07  02:34:45

6 則留言:

  1. 〉〉一向對於車全無興趣,可以說是從經濟學上得出來的結果
    魔術哥哥,你都「幾」理性個播。
    〉〉「滿足感」
    小弟雖然依家無車,但當年有車既時候,真係好enjoy 駕駛。小弟喜歡駕駛並非因為滿足感,而係因為樂趣。
    車女仔/游車河,並唔能夠帶比我「身份象徵」(大佬,一架7年 Corolla 咋),但係假期車埋朋友去一d偏遠既地方,例如西貢、赤柱等,真係賞心樂事。
    當年我之所以考車牌,好老實講,都係被逼,自己都好唔想,覺得根本無需要。之後考左,無喇喇出現一部車比你渣,到跟住幾乎愛上渣車,個心態轉變真係令自己覺得幾奇怪。
    魔術哥哥,有時做人都可以試下一d唔理性既野既。

    回覆刪除
  2. 雖然我鍾意車,但係我覺得響香港多數時間都無乜用...所以同你一樣,無考車牌

    回覆刪除
  3. 我細佬呢,就係天生愛車既人,聽講佢都未識講野既時候,在窗見到有車經過都會好雀躍地呀呀聲,佢去左美國之後終於買車,開心死佢---佢已經結左婚,同識女仔無關。
    我識既好多男仔都同我細佬差唔多心理。我有個舊老闆仲寫左(英文)本書講渣車之樂。
    又,我都無車牌,道路仍然係安全既。

    回覆刪除
  4. 覺得好玩, 應該沒問題吧? 即是, 有人鐘意游水打波行山釣魚, 咁都會有人鐘意渣車.
    至於實用性, 其實好睇你屋企同公司距離幾遠, 撘車方唔方便, 泊車貴唔貴. 如果距離遠, 日日撘的士恐怕會貴好多喎.

    回覆刪除
  5. 呢樣野,我又同魔術師幾似既
    我以前成日唔夠訓,所以好憎一d要長期用神的活動,工餘時打機除外
    另外,養車同搵車位泊都幾勞心神,壞d唔知乜零件又煩,成日留意油價仲煩
    寧願無女友又無咁方便,都選擇唔渣車

    回覆刪除
  6. 我真的不知道香港人原來是這樣開車.. 難怪..

    我明白車是一種身份的象徵. 後來認識了世界級的人士, 看到他們淡薄名利, 專心自己的事業, 一切的外在物質根本不能顯示他們的成就.

    而且所有車一離開陳列室, 身價立即降低10%..
    我喜歡開車, 因為車是個隔絕的空間, 聽不到街上的繁囂... 絕對不會以此作為選男友條件
    但男人會不會因我懂開車而取消我成為女友的資格.

    回覆刪除