2016年8月18日 星期四

《末世街10號(10 Cloverfield Lane)》:講毒禁室培育

雖然都係以Cloverfield為名,並稱之為「姊妹作」,但其實《末世街10號(10 Cloverfield Lane)》和《末世凶煞(Cloverfield)》是沒關係的,除非...


女主角Michelle跟男友鬧分手,正駕車離開這個停了電的城市,誰知在路上反了車。一覺醒來,原來已經被人救起,鎖在房間內,然後出現了一名大肥佬Howard,孤男寡女似乎要上演禁室培育:

Michelle企圖逃走,卻給肥佬截下。肥佬見Michelle如此頑強,便告知前因後果,原來肥念是Michelle的救命恩人:

肥佬話殺人政權來襲,空氣已受污染,全世界人都死哂,得返肥佬同Michelle二人躲在地下。講到似層層,真係人講你就信?既然世界上只死剩一男一女,咁點解唔隨即交配呢?唔通黃台瓜難逃一劫,肥佬就無偉哥食?

原來屋內還有一名男子 Emmett,這個地下室佢都有份起,果然人不可以貌相。Emmett因為親眼見到殺人政權的攻擊(坦克碌豬?),於是想到這兒是唯一生路,便沒命價的逃到了這裡。Michelle將信將疑,肥佬便帶Michelle到封鎖了的大門,隔着玻璃看見外面的美豬,因吸入毒氣,死狀恐怖:

Emmett說肥佬有海軍背景,專責衛星通訊,深信有一日邪惡軸心會「打到嚟」,故費盡家財耗時數年建成了這個地下室(有沒有儲備女性用品?)。Michelle見肥佬喜怒無常,甚至自己如廁也要站在附近,又神神秘秘的提及已死的女兒Megan,於是想先收Emmett做兵,以防萬一。點知只係掂咗一下手仔,肥佬即昤大發雷庭:

雖然個個都講得似層層咁,話殺人政權幾咁恐怖,但Michelle始終將信將疑,更趁一個機會偷了肥佬的鎖匙,發難爆樽打倒肥佬,衝到去門口,但就在這時有個爛面婦走來求救,看來吸了唔少毒氣,肥佬並無呃人:

事後,肥佬又向Michelle懺悔,話自己就是令Michelle炒車的元凶。Michelle本來以為肥佬的黑材料已經全部揭盅,卻又意外發現了肥佬口中的「女兒」Megan很可能是擄劫而來的少女!呢次不得了,肥佬的大話仲勁過689!Michelle把心一橫,一於跟Emmett一起策劃逃走(Michelle不知道的是,原來肥佬又係受雇於《末世凶煞》裡大日本公司Tagruato的子公司Bold Futura。連續兩個故事的事件都關大日本公司事,真係嚴重傷害皇民感情):

要衝出外面,首先就係整一件防護衣出來。可惜最後東窗事發,Emmett做得兵,跟肥佬極權抗爭,就要有必死的覺悟,仲要被肥佬掉進化屍水裡溶掉:

Michelle趁亂以化屍水重創肥佬,穿起秘密製成的山寨防護衣衝出外面(防護衣只得一件,根本不夠Michelle和Emette一同逃跑,兵註定就是要犧牲)。睇真,抬頭望天邊一隻雁,睇怕啲空氣係無問題的。脫下頭盔吧?唔試過又點知呢?果然,肥佬不斷講毒,畢竟係靠嚇:

就在這時,「殺人政權」的真身 — 外星飛船 — 出現了(跟《末世凶煞》最後的天外異物有關嗎?),原來毒氣是這樣來的:

至於Michelle能否逃出生天,本文就略過不提了。
***
伸延閱讀:
《末世凶煞(Cloverfield)》:自已命運自己揀

46 則留言:

  1. 嘩!魔兄你真係日日出文(果然係日記)。重要咁夜.果然係少睡精英.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都話平均每月每個工作天都會有一篇咯,呢個係quota來的.

      刪除
    2. 咁魔兄既quota真係堅,質量並存,唔會因數量多而影響質素~

      阿偶像出文都好頻繁,惟要配上近期新聞熱門字眼,才可boost hit rate~

      刪除
    3. //質量並存,唔會因數量多而影響質素~

      咁我一路睇碟,一路已經知道有無point可以寫文,寫的話自然就會記住啲key screens,都唔係太難啫。

      //阿偶像出文都好頻繁

      佢呢排多數係工作坊回帶,不過佢啲文同AV一樣,每次我都睇唔完 XD

      佢內容已經三幅被(和稀泥唔take side亦唔會「得罪人」),知識層面含金量又唔高,加上文字功力太plain,好似講嘢得一個tone咁,無抑揚頓挫,真係催眠之選。

      刪除
    4. "寫的話自然就會記住啲key screens,都唔係太難啫。"
      睇電影都咁認真,抵讚!

      "工作坊回帶,不過佢啲文同AV一樣"
      分別係:工作坊哋文你睇完後係零印象,而AV就應該仲記得少少既XD

      "無抑揚頓挫,真係催眠之選"
      咪改善下囉,學佢個大師friend,用毒男、入魔等搞gag terms做標題,即時成功吸睛(吸精)?

      刪除
    5. 我睇到AV 二字, 以為下一篇係AV影評!!!
      不如攪攪新意思?!

      刪除
    6. //AV就應該仲記得少少既XD
      //以為下一篇係AV影評!!!
      //不如攪攪新意思?!

      How about 我最喜愛的AV女星?

      //佢個大師friend,用毒男、入魔等搞gag terms做標題

      做大師做到變標題黨,真係該煨.

      刪除
    7. 可以一試。拭目以待。

      刪除
    8. 駛唔駛介紹D 女優名比你呢?

      刪除
    9. //How about 我最喜愛的AV女星?

      川島 和津実

      其實我已經唔記得有無睇過佢演出,自己亦十年以上無睇AV,但唔知點解特別記得佢,即使同期睇得最多係小室友里同小澤圓...一件事係當年出差日本幫個損友在秋葉原果棟賣DVD的商場買佢隻正版(約$200港紙),而賣AV既地庫永遠係最多人的一層...

      刪除
    10. 70s:
      //駛唔駛介紹D 女優名比你呢?
      咁有無好介紹呢? 一個好喇下.

      摩摩:

      //川島 和津実
      收到,已紀錄在案.

      刪除
    11. //川島 和津実
      咁唔UPDATE....

      http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20160816/55509481

      呢個啦!!!

      刪除
    12. //自己亦十年以上無睇AV
      吓?真係唔講多一次佩服都唔得!

      刪除
    13. 「踢波可以發洩精力(液?)。」

      刪除
    14. 哇,唔睇AV唔使佩服呀~

      我有個pk損友先犀利,乜叉都做齊,但除咗中學時睇佢秘密搵到佢老豆d甜帶(包括可能好多70後都睇過的西片: 一開頭就舔X的«醫生護士»,條鬼婆哎到似劏豬多過叫床)外,入大學後呢廿幾年從來唔睇AV的.

      刪除
    15. //我有個pk損友
      //入大學後呢廿幾年從來唔睇AV的.

      你又知? 摩摩你好似無住過宿舍架喎? 唔通又係南宮夫人信箱「我個朋友XXX」? XDDDD

      刪除
    16. diu,我中一識佢架,當年中學考完試一個節目就係上佢屋企睇佢老豆d甜帶.

      佢近排連"要使出洪荒之力先交到功課"都同我講,大學後睇唔睇AV唔使隱瞞嘞掛.事實上細細個大家都唔怕互相知道鹹濕,但我地攞AV碟係句面前佢都無乜興趣的.

      刪除
    17. //當年中學考完試一個節目就係上佢屋企睇佢老豆d甜帶
      女子稱之為手帕交,男子則是「甜帶交」?

      //近排連"要使出洪荒之力先交到功課"都同我講
      使唔使介紹佢練下武當功法?

      刪除
    18. //女子稱之為手帕交,男子則是「甜帶交」?

      "滚腳"會比較貼切

      //使唔使介紹佢練下武當功法?

      交功課先要使出洪荒之力嗻,"課外活動"當然係另一回事了.

      刪除
    19. //交功課先要使出洪荒之力嗻,"課外活動"當然係另一回事了.
      俾你fake到添!

      刪除
  2. 講真我都好佩服魔兄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真我都好佩服摩兄.


      刪除
    2. //一陣send email 俾摩摩.

      收到了,射射!

      多謝兩位俾面(抱拳)...我呢個"嚇直主持"點及得上魔兄...剩係時間分配已經輸晒...更唔好話經常"深入敵陣"仍然洋洋如平常...

      刪除
    3. 我睇摩摩需要魔術師做引子先會寫到嘢。無啦啦係唔知寫咩好。係咪咁呢?

      刪除
    4. //我睇摩摩需要魔術師做引子先會寫到嘢。

      無錯!x100

      就好似我打工咁,按要求整舊嘢出嚟就死都整到靚靚仲要加d自己概念落去,但叫我屋企自己無中生有整舊嘢出嚟就真係想死

      刪除
    5. C嬸:
      //我睇摩摩需要魔術師做引子先會寫到嘢。無啦啦係唔知寫咩好
      咁我好多時都要借時事過橋,無佔派黃C笨土瀆派,少好多樂趣架!

      摩摩:

      //更唔好話經常"深入敵陣"仍然洋洋如平常...

      我發覺只要搵啲好focus的嘢來做下,個人自然就會輕鬆得多,eg 諗下投資策略,彈下琴,睇下小說,練下武當心法...

      //就好似我打工咁,按要求整舊嘢出嚟就死都整到靚靚仲要加d自己概念落去,但叫我屋企自己無中生有整舊嘢出嚟就真係想死

      OEM vs ODM之別也。

      刪除
  3. 我都有睇, 雖然又係下載版....

    一睇就係歐版禁室培育.

    最後劇情, 就似以前一套史提芬京改篇....MIST!

    MIST 好好睇, 當年仲好孝順同女朋友(老婆)同外母睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. //最後劇情, 就似以前一套史提芬京改篇....MIST!
      //MIST 好好睇, 當年仲好孝順同女朋友(老婆)同外母睇!

      外母會否buy個神婆?

      我早期的影評: 霧地異殺(2nd Edition)

      刪除
    2. 我外母已財自,佢當普通戲咁睇。
      唔係迷信大嬸。

      刪除
    3. //佢當普通戲咁睇。

      呢套嘢講人性講得好好. 結局唔跟小說, 不過電影版個結局更好.

      刪除
    4. 伸手問小說結局係點?

      刪除
    5. 要睡了, 可以google的, 便請自行google. 不要動輒麻煩別人. 謝謝.

      刪除
    6. 唉吔70兄~你一講到"伸手問小說結局",其他伸手党就会汹涌而上、問其他野架啦。

      我估這也是Magician唔方便答你的原因,其實自己Google和download埋套戲睇可能更happy呢=)

      刪除
    7. 查實只要Google "mist book ending" 就有答案.

      刪除
  4. 好怕睇呢啲戲。好炆憎!
    Review 得一個字:
    A. 妖!
    B. 唓!
    C. 頂!

    回覆刪除
    回覆
    1. //好炆憎!

      炆乜鬼? 炆個女主角太柒?

      刪除
    2. 炆個劇情咁 lame

      刪除
    3. 伊甸湖......虐心之作,睇時感受
      while(true)
      {
      printf("妖!\n");
      printf("嘩!\n");
      printf("頂!\n");
      }

      刪除
    4. //炆個劇情咁 lame

      低成本製作, 係咁上下架喇! 唔係套套可以好似saw咁正的!

      //伊甸湖

      似乎幾好睇喎!

      刪除
    5. //伊甸湖
      又係賣弄變態㗎?會睇得好辛苦~ ��

      刪除
    6. 雖然都血腥,但重點係「虐心」,不可言喻嘅絕望,如親歷其境真係會大聲吶喊「天道何在?」。唔劇透,有興趣可以睇下。

      刪除
    7. //唔劇透,有興趣可以睇下。

      咁就排在《荷里活黑名單(Trumbo)》同《陀地驅魔人》之後喇.

      刪除