2016年9月2日 星期五

在黃C上司面前放閃

上文講到魔術師好耐無shopping,今次要趁「慶祝提早達成目標」賀一賀佢。魔術師在舊公司唔使見客,甚至乎職位轉了,舊公司也不會更新名片,十分之cheap環保,所以魔術師對卡片盒也沒什麼考究。現在轉了新公司,見客戶機會多了,黃C上司又會經常提示組內同事帶卡片,於是魔術師便去掃了個卡片套回來,分散佢掛住望魔術師丹田個位的LV皮帶扣的注意力:
MUST DE CARTIER





***
早前行過萬寶龍,見到出咗一套新嘅復刻紀念版,價錢唔貴,於是就搞咗一紅一黑鋼筆走珠筆各一枝連筆套帶返屋企。
Montblanc Heritage Collection Rouge et Noir Special Edition Coral Fountain Pen

Montblanc Heritage Collection Rouge et Noir Special Edition Rollerball

Montblanc Extreme 2 Pen Pouch with Zip

兩枝筆一紅一黑是輪盤顏色,紅色鋼筆筆蓋的蛇頭雙眼以綠尖晶石(Green Spinels)造成,有聚財、強化意志力以及激發爆發力和生命力之功效。由於黑色鋼筆無呢個造型,咁唔使講一定係紅鋼筆,黑走珠了。













***
魔術師上一隻Vacheron Constantin(江詩丹頓)Royal Eagle Chronograph,戴咗都成十年,戴到早已停產到依家先至時行時唔行要拎去維修(名廠大牌就係有呢個好處,預咗產品可以用好耐,唔會因為係舊型號就不受理):

所以話買錶其實唔需要追新款,只要自己鍾意個款式就得。好似呢隻都係相同牌子的 Overseas 系列 Dual Time咁,雖然話都出咗一段日子,但起碼價格相宜,款式亦都唔差(尤其是魔術師獨愛鋼帶,呢方面的選擇會比較少),所以便敗了一隻回家:





原裝盒有兩層,上層係display,下層係旅行用盒:




仲有護照狀的保用證(笨土派又可以黏貼紙上去自稱自己係「江詩丹頓國國民」了),仲有USB說明書等等:

錶行仲要送多個轉盒同埋無乜用的絨裡盒做贈品,算係「滿載而歸」吧?


***
伸延閱讀:
魔術師資產配置(2016年8月結)
有個上司是黃C
言出必行買鋼筆
自動手錶
我是港男
Hands-On with the Vacheron Constantin Overseas Dual Time
晶之緣:暸解水晶

29 則留言:

  1. 喂老細,你d延伸閱讀無晒link

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,唔好叫我老細喇,如果唔係又會觸動好似樓下那些人士的神經。

      謝客席主持提醒,link已加。

      刪除
  2. 一陣見客,人哋以為你係老細,你就好受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,你係咪上次話我死都要「串串貢」的無名之輩?

      刪除
  3. Longines對十幾年表的對待:冇零件,水魚價換過隻新的俾你如何?

    回覆刪除
    回覆
    1. 浪琴啫,都戴咗咁多年,中價貨來說算係咁,壞咗說算喇。

      刪除
  4. 好似入咗高級男士飾物店咁!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. //卡片套
    呢家野我冇乜研究,人地黎見我多,卡片連手提都唔印,費事俾人搵倒。
    我間野未返工就幫同事印定, 一 no show 就浪費...

    //早前行過萬寶龍,見到出咗一套新嘅復刻紀念版,價錢唔貴,於是就搞咗一紅一黑鋼筆走珠筆各一枝連筆套帶返屋企。

    識貨!我又係買左紅鋼筆黑走珠,不過我個筆套是免費送的。 而家支紅鋼筆入lavender purple 墨,夠姣(誤)。

    //所以話買錶其實唔需要追新款,只要自己鍾意個款式就得。好似呢隻都係相同牌子的 Overseas 系列 Dual Time咁,雖然話都出咗一段日子,但起碼價格相宜,

    錶真係唔使追款,Product life cycle 起碼十年。不過我都好低層次地搵錶行朋友留左隻白色新地通,唔知今年有未,等到仲要食炒價...

    回覆刪除
    回覆
    1. //卡片連手提都唔印,費事俾人搵倒。

      我返咗呢份工無耐,阿短裙妹就提我email signature不可放mobile number.

      //我間野未返工就幫同事印定, 一 no show 就浪費...

      咁印法年中真係浪費唔少紙,不過電子名片又未普及,好難做得再環保啲。

      //識貨!我又係買左紅鋼筆黑走珠,不過我個筆套是免費送的。 而家支紅鋼筆入lavender purple 墨,夠姣(誤)。

      送筆套咁好?邊間?又,我嫌洗筆麻煩,都係傳統啲用返黑墨水算。

      //錶真係唔使追款,Product life cycle 起碼十年。不過我都好低層次地搵錶行朋友留左隻白色新地通,唔知今年有未,等到仲要食炒價...

      見香土有條木咀有經濟問題要賣家當,話VC唔保值,KLM,成日都諗住resale value的人只會是三更窮五更富的偽中剷,我鳩嗚一向只會當成是consumption.

      唯一有可能resell的是相機鏡頭,upgrade 咗用唔着無謂浪費而已。

      刪除
    2. //送筆套咁好?邊間?又,我嫌洗筆麻煩,都係傳統啲用返黑墨水算。

      海港城MB,Sales 主動送。
      另外,唔煩架,一支筆一隻色 XD

      //話VC唔保值

      買PP, VC, AP 講乜鬼sale。就算rolex daytona, 鋼帶炒價十三萬點保值? 錶一戴就花,除非膠紙都唔搣啦。

      //唯一有可能resell的是相機鏡頭

      玩單反的人好似少左。新鏡轉款舊鏡又係跌價。不過唔加防潮箱就唯有賣鏡。以前買部5DMK II, 新出兩皮入,玩左近六年都仲賣倒六七千,除開一年兩千幾,認真超值。

      刪除
    3. //海港城MB,Sales 主動送

      原來你去扮蝗民!

      //錶一戴就花,除非膠紙都唔搣啦。

      咁7!!!???

      //新鏡轉款舊鏡又係跌價。
      //玩左近六年都仲賣倒六七千,除開一年兩千幾,認真超值。

      高階相機同鏡頭算係跌價跌得無咁多.

      刪除
    4. //原來你去扮蝗民!

      我好腳頭呀,本來無人的店舖,我入去後入左四台蝗客 XD
      PP MB都送過香薰蠟燭俾我架

      //咁7!!!???
      戴A貨,同款真貨擺保險箱都聽過,不如擺舊金磚算啦

      刪除
    5. //戴A貨,同款真貨擺保險箱都聽過,不如擺舊金磚算啦

      哈, 我的實金係放屋企的.

      刪除
  6. 哈哈魔兄你又買靚嘢!阿黃C上司之前成日睥住你條LV belt, 依家就轉為睥住你兩枝MB筆,你要小心佢借哋咦想用你的筆時,順便摸埋你對玉手XDD(你話過佢camp camp哋~)

    回覆刪除
    回覆
    1. //依家就轉為睥住你兩枝MB筆,你要小心佢借哋咦想用你的筆時,順便摸埋你對玉手XDD(你話過佢camp camp哋~)

      我驚佢胸襲我就真... 所以買多個筆套,一pack咁拎住行來行去 XD

      刪除
    2. 唔好擺褲袋就OK喇 XD

      刪除
    3. "我驚佢胸襲我就真.."

      嘩乜佢hungry成咁呀~你快哋揾佢做下一篇甜古的主角吧,要hehe版的呀XD

      刪除
    4. //唔好擺褲袋就OK喇 XD
      //你快哋揾佢做下一篇甜古的主角吧

      乜你地咁無同理心架!

      刪除
  7. 紅黑配搭好靚!咁多野夾埋要幾銀?
    咁啱我尋晚都去左shopping.不過係去買機械人超合金.

    回覆刪除
    回覆
    1. Cartier card holder ~$2700
      MB Fountain + roller ball + pounch ~10,000+
      VC Overseas Dual Time... 6 digit XD

      刪除
    2. 頭兩樣比我想像中平. 尋日買盒超合金都要2350.計計下玩玩具花費都幾大.每個月都有啱心水既新野出.好在我唔駛供車又冇細路.
      隻錶就真係買唔起.我亦唔敢帶貴錶.驚刮花,心理壓力好大.

      刪除
    3. //尋日買盒超合金都要2350.計計下玩玩具花費都幾大.每個月都有啱心水既新野出.好在我唔駛供車又冇細路.

      哈哈,各有所好啫。 我就鍾意買下elegant嘢.

      //隻錶就真係買唔起.我亦唔敢帶貴錶.驚刮花,心理壓力好大.

      整好隻舊錶之後, 依家我就有兩隻VC輪流「粗戴」了. XD

      刪除
  8. 噢,在公司同在屋企一樣咁宅的池某卡片從來唔派,錶從來唔戴,幾枝陳年MB一直放在櫃桶得個擺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 呢啲身外物嚟嘅啫。不過港豬們的遊戲規則就係咁,要打到佢地心服口服,又無辦法唔跟返佢地的遊戲規則玩喇。

      刪除
  9. 魔兄一出呢啲邪惡post就搞到我好想好馬屎路低層次港豬式咁買買買買。俾人話扮老細都唔理得咁多喇。嗰兩地手錶真喺又靚仔又好用。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://overseas.vacheron-constantin.com/en4/overseas-collection/overseas-ultra-thin-perpetual-calendar.html

      呢隻新出overseas perpetual先正,自家機芯,透明錶底,折完60萬...

      刪除
    2. Logo 咁細,戴出去唔夠威,浪費銀彈

      刪除