2017年7月20日 星期四

四個字頭的故事

只要係魔術師的長期讀者,都會知道魔術師有一個壞習慣,就係一唔開心就會去買嘢,十分「港男」(見《我是港男》):


就在魔術師遞信裸辭前的一個星期,已經連續收到幾單客戶本來早知要做但卻遲遲唔開聲話要做、搞到無無謂謂要 urgently 處理的 projects,又另外俾啲電車仔不負責任的態度激親,加上黃C上司又話魔術師 motivate 電車仔不力(點解 motivate 電車仔的責任不是落在電車阿頭身上?),積積埋埋你有壓力我有壓力之下,已經好鬼想去 shopping。點知就在這時,傳來呢個短信:

好喇!就趁星期五早少少收工去睇下有乜「VIP discount」喇!不過就唔會去海港城,而係去 Pacific Place,貪有巴士直接返屯門也。雖則話放咗工去,但去到都已是7點半過後,差唔多收鋪了。招呼魔術師的中女 sales 講笨土方言竟然係帶少許蝗音的,真係嚇了魔術師一跳,想不到又唔係青春少艾的港漂蝗妹(Immigration Arrangement for Non-local Graduates, IANG),又未至於係大媽年紀,竟然會有年紀中中地(30來歲)的蝗女來名店區做 sales。
話說 Bally 雖然話個品牌形象老土咗少少,但魔術師幫襯開的都是用來襯西裝(黃C上司最唔鍾意的就是魔術師着西裝)的大路款式,最多都只係轉下質料(好似上次買的羊皮鞋就真係幾好着),不愁「唔啱着」。
魔術師問明折扣,原來特價只係適用於斷碼貨,不過選擇還算多,也有魔術師相上的款式(最緊要就係個底唔跣,落雨不怕落雪也不怕),於是便買了返工鞋和日常粗着鞋各一對:







因為魔術師話自己係有 VIP 折扣,蝗 sales 便要問過魔術師的手機號碼對照公司紀錄,魔術師便說了。
誰知,蝗 sales 竟然話:「咦,你個手機號碼最尾嗰4個字同我一樣喎!」
魔術師即時打個突,心想你唔係想暗示要我問埋你手機號碼頭嗰4個字吧?
一於詐聽唔到兼同自己講話「諗多咗」,照常拎張卡出嚟碌完便算。

$5,000兩對鞋,都唔算太貴,又可以用來第日見工着。財務自由唔需要大使,但亦唔需要慳住慳住做苦行僧,最緊要就係買得開心,用得舒服便是了。
***
伸延閱讀:
我是港男

28 則留言:

  1. 四千幾, 夠苦行式財自一個月伙食了!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實拎綜援,住公屋, 一樣唔使愁住屋問題, 加埋各項補貼, 有幾千蚊唔出奇, 生活質素應該同「苦行式財自」差唔多.

      http://www.swd.gov.hk/doc/social-sec1/CSSAG0217(chi).pdf

      刪除
  2. 四個字一樣好出奇咩。池某接過一個電話,驟眼睇以為顯示緊自己個電話號碼,前面七個字完全一樣,連個尾數都只係一個0同兩個0(8)的分別。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前出第一代手提電話號碼時, 好多時有公司plan推介, 啲sales會去你office同你登記, 再assign 個所以同電話號碼俾你. 我有好多舊公司同事的電話號碼都非常接近的.

      刪除
    2. 冇記錯會出嗰號碼list滿足任何要求。

      刪除
    3. //冇記錯會出嗰號碼list滿足任何要求。

      我嗰時係最早期, 無得自己剔; 後來無耐已經出咗張list被人自選心水號碼.

      刪除
  3. 魔兄成人比蝗女撩嘅.

    回覆刪除
    回覆
    1. 大媽殺手...

      刪除
    2. //蝗女撩嘅.

      可能我個樣夠pure.

      //大媽殺手..

      D!

      刪除
    3. 佢似陳咁紅呀嘛(我真係長期讀者嚟架)

      刪除

    4. //實至名歸
      //陳咁紅

      係有妹妹仔咁講啫!

      刪除
  4. 睇黎你嘅「磁場」係專吸30幾歲嘅內地婦女 XD

    又,你唔係成日處於戒備狀態,又點會覺得比人撩呢﹙等於你唔望人,點知人望你一樣﹚?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //睇黎你嘅「磁場」係專吸30幾歲嘅內地婦女 XD

      我個樣呃得下人架! 前僱傭兵公司的同事真係以為我係80後來的!

      //你唔係成日處於戒備狀態,又點會覺得比人撩呢

      我可能成日都諗得太多喇!

      刪除
    2. // 我可能成日都諗得太多喇!

      只係萍水相逢啫, 何不嘴多兩嘴呢. 噢, 係傾多兩嘴先啱.

      刪除
    3. //可能我個樣夠pure
      //前僱傭兵公司的同事真係以為我係80後來的!//

      學網民話齋:「冇圖冇真相!」﹙逃之夭夭mode) XD

      刪除
    4. 「信則有,不信則冇」 XD

      刪除
  5. 佢想做第二個呂麗君!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你玩唔玩哥爾夫球先~

      我聽過啲小道消息,話裡面點只哥爾夫球,仲有箱頭筆蓋...

      刪除
    2. 哇,魔兄似乎你都pure過啵(起碼讀書嗰陣時).

      可以Google下“大劉 哥爾夫球”了解下...

      PS 呢單嘢可信度極高,起碼會可信過Google search“薄熙來 模特”搵到既事 ^^

      刪除
    3. 幾年前聽到有人話入面仲搵到箱頭筆蓋,我即刻好形象化想像到掹返支筆出嚟時,"pop"一聲跟住個蓋就留係入面既場景...

      刪除
    4. //可以Google下“大劉 哥爾夫球”了解下...

      我就真係唔太好呢類SM情節.

      http://hk.aboluowang.com/2015/0428/548750.html

      睇返呢個 list of 女星, 我覺得最可惜的是蔡少芬, KLM 真係同梅媽媽有得比.

      //幾年前聽到有人話入面仲搵到箱頭筆蓋,我即刻好形象化想像到掹返支筆出嚟時,"pop"一聲跟住個蓋就留係入面既場景...

      乜個筆蓋唔係應該向出,用嚟寫大字咩?

      //白波入,紅波出...

      逆.桌球



      刪除