2017年8月20日 星期日

摩摩電影節之《黑社會(Election)》:愛巷蜀定愛黃金?

黑社會源自洪門,佢都本來都係反清復明的義士嚟架!至於點解反清復明,咪就係因為康熙火燒少林寺,逼到啲逃脫的僧人要革命造反囉!


今屆和聯勝的話事人選舉,一共有兩名候選人入閘,分別係佐敦區的阿樂(任達華飾)和荃灣區大D(梁家輝飾)。幫會中小圈子選委班叔父便在討論應該支持邊個:阿樂為人夠義氣,人緣較好,好似奶媽一樣經常照顧各方兄弟,出錢又出力;但大D卻是勢力雄厚,手下多是新一袋有為青年,膽正命平,就算是坐監一樣無畏無懼:

黑警警司四點鐘許 sir(姜大衛飾)與督察阿滔(吳廷燁飾)講起黑幫都有小圈子選舉,仲搞到江湖立立亂,不如學「新加坡記」,父傳子無咁嬲:

在和聯勝小圈子選委會會議中鄧伯(王天林飾)指出由叔父輩選出話事人,係因為佢地有輩份,講嘅嘢有公信力,不可能用錢 bid 返嚟。結果鄧伯一錘定音,阿樂當選:

大D選舉失利大怒,遷怒於曾俾錢收買的Logan龍根叔與手下頭目森哥,並將二人裝入木箱,運到山崖上玩「木箱碌豬」,而唔係打書釘咁小事。森哥手下 Jimmy 仔(古天樂飾)在疑似藍大修經濟學課堂,接到消息後馬上跟新話事人阿樂商量,但阿樂卻只是穩住他。大D唔去西貢,選擇在鬧市中拋下龍根叔,要他傳話:

原來和聯勝跟《射雕》和《神雕》中的丐幫都一樣,要做話事人就要有龍頭棍。大D要求現任話事人吹雞別將龍頭棍交出來,不知何解吹雞好似完全無勢力咁,怕哂大D,竟然同鄧伯講話唔會將龍頭棍交俾阿樂。鄧伯同其他叔父商議,決定《基本法》不可亂改,搞事者要自行承擔責任;否則只要有人唔服氣便要重選,件事只會沒完沒了:

吹雞將龍頭棍收在廣州,可惜當時膠鐵未開通,亦未有一地兩檢,上去拎棍要經過8小時性生活圈:

黑警見和聯勝成日開大會,便將一眾叔父頭領拘捕。眾叔父想勸大D唔好搞事,卻給大D窒返轉頭,仲話想要另起爐灶,搞個「新和聯勝」出來:

大D向鄧伯表明自己出來選話事人,並唔係為私利,而係為咗阿公,可惜眾人都唔服,只好各有各做,希望鄧伯能暸解自己搞獨立背後的原因。不過鄧伯一口拒絕,話搞分裂組織,「所有兄弟都唔會放過大D」,差在未講「凡搞獨立者,雖遠必誅」:

本來大D收買各方人物去廣州搶奪龍頭棍,但由於自己衰多口話要搞獨立,結果再無人聽佢枝笛,紛紛投靠阿樂。最後龍頭棍經由師爺蘇(張兆輝飾)、大頭(林雪飾)、東莞仔(林家棟飾)等接力由廣州傳送到我城,由飛機(張家輝飾)接手,一人力戰大D眾手下,膊頭孭住把刀仍能力保不失,由 Jimmy 仔救走,送往醫院。龍頭棍最後落在 Jimmy 仔手中,跟阿樂談判。阿樂施展絕佳的談判技巧,由錢、講到義氣、又利誘又威嚇、最後又講返生意經,終於說服了 Jimmy 仔交出龍頭棍:

阿樂論功行賞,收了護棍有功的師爺蘇、大頭、東莞仔、飛機、和 Jimmy 仔做契仔(以大頭同師爺蘇年紀叫阿樂做「契爺」實在有點搞笑)。其中東莞仔在運棍途中墥死了黑警,決定去自首,無畏無懼,刑滿出獄之後,又是一條好漢:

為了擺平大D,阿樂又使出了絕佳的口技。先由利益出發,承諾自己不會多取大D分毫,又宣稱自己唔會連任,會全力支持大D做下屆話事人;如果大D一意孤行都搞獨立,便就算乜都唔做唔搵食都傾盡全力攻擊大D,可謂「寧要面子,不要褲子」。大D計過無謂搏落去,唯有硬着頭皮投降,還跟阿樂歃血為盟,彼此交心,竟然對阿樂帶佢「走出荃灣」,感恩大德。

本來二人還相安無事,阿樂更同兒子 Danny 仔和大D兩公婆去城門水塘釣魚;但在大D嫂(邵美琪飾)故意帶走 Danny 仔讓大D跟阿樂傾「公事」的片刻,愚蠢的大D竟然提出「雙辦事人制」,話又可以係 contigency plan,又可以擴展生意云云。看阿樂以《天水圍》的手法拔掉魚鈎,便知已動殺機。阿樂先不動聲色,以言語穩住大D,再趁其不備,從後以石頭擊殺。就在此時,大D嫂與 Danny 仔回來,看見了阿樂的殺人舉動。阿樂先將車匙拋給被父親的舉動嚇呆的兒子,叫他返回車上,自己再追殺大D嫂,成功將其滅口。最後阿樂挖了個坑將大D夫婦埋了,又將魚具棄置,洗淨雙手,返回車上,帶着依然嚇到呆咗的兒子返家:

臨尾仲有一段係 Jimmy 仔探望給大D弄傷的龍根叔。龍根叔一面懺悔,一面同 Jimmy 仔講,話要在黑社會混,就要做最大嗰個,成為續集伏線。

***
本片劇情算是緊湊,阿樂的談判技巧是非常的「教材式」,大學用嚟做 project 都仲得;同埋放返落今時今日,唔知我城班笨土有青會係「愛巷蜀定愛黃金」呢?
又,如果係都要講 bug,本片的確唔多,但要改善的地方都唔少:
1. 本片唔少有名有姓的演員參演,絕對唔係 nobody,一眾角色應該在續集中有所發揮,無理由只是跑龍套。同時,就係因為各角色唔係由 noboy 飾演,觀眾慣常都會記下重要的人物關係,點知影片開場時十幾分鐘的角色交代非常凌亂,又多又雜,呢吓真係唔要得。
2. 大D有乜本事入閘去選話事人?睇勻全片,又唔覺佢勢力大,反而只係EQ甚低的老粗一名(所以先會屈係荃灣?),下下都要同人爆大鑊。最尾嗰段更是自己找死,伴君如伴虎,一睇就知阿樂係曹操嗰類梟雄,「夢中殺人」都在所不惜;大D竟然膽敢向其提及「分權」呢個咁敏感的話題,足證其又貪又蠢的性格。呢種人自己無本事,又要得罪人多稱呼人少,俾着魔術師都唔會選佢做領導喇!
3. 在護送龍頭棍途中,飛機被大D手下斬至重傷,由 Jimmy 仔 call 來白車送院;但飛機事後竟然不被黑警拘留,只係稍作包紮便可恢復過來,呢下真係接受唔到。
4. 另外,片中常有黑社會燒黃紙唸詩歃血為盟的情節,仲要無厘頭穿越古今,意義不明,唔知做乜;魔術師寧願導演多些着墨講師爺蘇和大頭呢啲「老一輩」的幫會會員,經常唸詩以顯示老一袋真心膠地相信「義氣」的價值;到東莞仔只求目的(得到龍頭棍)地木無表情、以至 Jimmy 仔在藍大聽書,教授以英文授課的「細袋衝擊」。
同埋,有個延後笑點,就係在拘留室中,當叔父串爆(譚炳文飾)去勸大D話「下一屆俾你做話事人」,大D的回應卻是「我俾個警務署長你做」...對應返梁家輝在《寒戰》的角色,呢句真係笑咗!

幾乎漏咗,當阿樂知道當選話事人後,呢副得戚樣,係咪似曾相識,同貪曾吹口哨差唔多呢?

最後,片尾曲相當好聽:

對天歌
曲:羅大佑
詞:林夕
唱:高少華
惺惺相惜相見
手足執手相勉
道義兩字對地對天
高歌舉杯交錯
壯志寫我諾言
講交生死都不變遷
現在春花開遍
日後秋風不免
舊日故事世代上演
戀戀不捨不棄
與你勾手指尾
一生相依不改變
有滅有生 世事有續有延
沒有當天沒有今天
笑問何時何地再遇從前人面
你是否會知當年
***
伸延閱讀:
《天水圍的夜與霧(Night and Fog)》:公屋綜援養懶人
摩摩電影節之《寒戰》:傻的嗎?爭住做一哥?
摩摩電影節之《寒戰II(Cold War II)》:揭開劣政司司長唔辭職選特首之謎

17 則留言:

  1. //和聯勝

    ”新記“當然是指已經第三代的新義安,死鬼老竇話”和聯勝“的”字頭原型“是俗稱”硬殼“的和合圖。

    //鄧伯(王天林飾)

    我覺得鄧伯其實系意指鄧小平...

    //再趁其不備,從後以石頭擊殺

    呢一幕我第一次睇時真系嚇咗一跳。

    舊石頭做得好真,道具組值得一贊。

    //阿樂的談判技巧是非常的「教材式」,大學用嚟做 project 都仲得

    最主要系佢知道對方要啲乜同唔想要乜,亦知道自己相對對方的優勢所在

    //觀眾慣常都會記下重要的人物關係,點知影片開場時十幾分鐘的角色交代非常凌亂,又多又雜,呢吓真係唔要得

    呢個的確做得較差,我甚至睇咗幾次先知現任辦事人是灣仔的吹雞

    //如果係都要講 bug,本片的確唔多

    阿杜心思比較慎密,而且鍾意情節環繞一個主題而不喜亂扭蹺,所以佢啲戲bug是不多的。佢早於十二年前已用”新和聯勝“來暗喻阿爺絕對底線系巷蜀,亦可見其正字預見性。

    連下一集《以和為貴》,阿杜早講過未有再拍第三集的計劃;十二年後正字氣氛都變晒,第三集就更難拍了。事實上用”選舉“暗喻傷港政局,阿杜呢兩集已經發揮到極致,文柒嗰套《選老頂》只是東施效顰而已

    //一眾角色應該在續集中有所發揮

    不過有延續到下一集不多,最主要是阿樂、Jimmy仔、東莞仔、飛機和師爺蘇;反而尤勇做嗰個公安大隊長系下集大Boss

    //大D有乜本事入閘去選話事人

    大D應該上一屆已經想出嚟選,但被勸退下唯有用錢支持吹雞選辦事人。勢大不大戲內無交代,但錢多就從各種場景(主要賄選金額)側面顯示出來

    //飛機事後竟然不被黑警拘留,只係稍作包紮便可恢復過來

    張家輝做飛機亦令人眼前一亮--佢嗰幾年最出名就是晶哥一系列”化骨龍“式的丑角;相信阿杜系於《大事件》見識到張家輝精悍的一面而用佢演飛機。

    Jimmy仔將飛機放於電話亭內俾白車接走,嚴格嚟講佢只是受害人,黑警並無其參與任何之前打鬥之證據

    //另外,片中常有黑社會燒黃紙唸詩歃血為盟的情節

    大部份社團儀式在電視播放時都被cut掉,大頭被東莞仔搶奪龍頭棍時毒打背誦的社團詩句亦一樣

    //叔父串爆(譚炳文飾)

    譚炳文真系做的可圈可點,佢把死人聲同語氣講嗰句”黑社會唔麻Q煩不如熬老襯啦“時,絕對想像到呢個角色在後生時點解會被冠以”串爆“綽號。要知道,六七十年代時,”串“是古惑仔專屬的詞彙,一般好人好姐系絕對唔會用呢個形容詞的;此詞廣被民間接受,是八九十年代先開始

    有幾幕我覺得比較重要而魔兄無提及的:

    - 黑警拘留大D及吹雞等人時,吹雞意圖逃走而被”汽車轆豬“重傷入羈留病房,並決定爆大D大鑊;誰知阿樂選咗辦事人後,決定賣個人情俾大D,派社團律師入羈留病房發最後通牒要其自行了斷,否則就對其家人不利。如果無呢個舉動,阿樂未必招安到大D
    - 同場加影是許Sir知道吹雞自殺後慶過火屎,講過”no outside contact“....但實情吹雞已經是重傷的污點證人,而且未判刑都系無罪,點能限制其見任何人的自由?唔通等佢全家俾字頭做低晒都唔知?好明顯許Sir並非以最pro方式辦事,只是一心炒起成個字頭搏升職而已
    - 阿樂揸拂後,狂攻另一個字頭大佬恐龍的地盤,恐龍想同有舊交的大D夾計謀害阿樂,點知反被大D暗算,死在阿樂同大D手上。大D同恐龍講“我都好唔妥佢”時七情上面,即使之後是同阿樂夾計,但真系猜度唔到講呢句時究竟心情系真定假

    另外下一集會有一個令人印象很深刻的角色,佢既思考角度我非常欣賞,魔兄記得留意。

    回覆刪除
    回覆
    1. //”新記“當然是指已經第三代的新義安,死鬼老竇話”和聯勝“的”字頭原型“是俗稱”硬殼“的和合圖。

      新義安與及和合圖在我那個住屯門公屋的年代都很活躍,正是「細細個就聽個呢個名」。

      //我覺得鄧伯其實系意指鄧小平...

      同感。

      //舊石頭做得好真,道具組值得一贊。

      製作夠認真已經要讚,反證了港慘片的 benchmark 係幾咁低...

      //佢早於十二年前已用”新和聯勝“來暗喻阿爺絕對底線系巷蜀,亦可見其正字預見性。

      仲要係本來幫緊大D啲靚例如東莞仔等一見佢搞「和蜀」,便即刻轉軚,證明「和蜀」實在損害持份者利益;反而傷民對於巷蜀似乎無咁反感,可能對比起來,「和蜀」有其可行性,所以有關人士會認真看待。

      //不過有延續到下一集不多
      //下一集會有一個令人印象很深刻的角色,佢既思考角度我非常欣賞,魔兄記得留意。

      下星期先睇。

      //反而尤勇做嗰個公安大隊長系下集大Boss

      呢一part我又係唔係好明。吹雞手下(龍頭棍保管人)無故被人捉住除哂衫,捉佢的是否大D的手下?點解又會肯帶師爺蘇同大頭見佢?吹雞手下點解要將龍頭棍收在火爐內?公安為何來捉人?師爺蘇行出來自首,讓大頭逃脫,然後又跟公安隊長聚舊,才知對方是「臥底真兄弟」... 然後咁就走得?希望下集有解答。

      //但被勸退下唯有用錢支持吹雞選辦事人。

      在火煱店中大D有提過吹雞的生意係由大D支持的,看來上一屆的話事人只係在芸芸最無殺傷力的候選人中選一個出來,做下「友誼先生」咁。

      //相信阿杜系於《大事件》見識到張家輝精悍的一面而用佢演飛機。

      張家輝在《証人》同《旺角監獄》都有類似的發揮。

      //Jimmy仔將飛機放於電話亭內俾白車接走,嚴格嚟講佢只是受害人,黑警並無其參與任何之前打鬥之證據

      大D的手下死咗幾件,照計飛機衣服上應有他人的血跡。

      //電視播放時都被cut掉

      所以都係睇碟好.

      //佢把死人聲同語氣講嗰句”黑社會唔麻Q煩不如熬老襯啦“時

      我覺得佢做叔父好過盧海鵬做.

      //派社團律師入羈留病房發最後通牒要其自行了斷,否則就對其家人不利。如果無呢個舉動,阿樂未必招安到大D

      呢條線好散, 難以 capture,所以作罷。經摩摩提起,才醒起有賣人情的意味,我只是以為為集團利益所以滅口。

      //許Sir知道吹雞自殺後慶過火屎,講過”no outside contact“....但實情吹雞已經是重傷的污點證人,而且未判刑都系無罪,點能限制其見任何人的自由?

      許 sir 仲瘋狂省咗批准社團律師去見吹雞的肥黑警,然後俾吳廷燁 in charge。呢一幕真心戥肥豬警唔抵。

      //大D同恐龍講“我都好唔妥佢”時七情上面,即使之後是同阿樂夾計,但真系猜度唔到講呢句時究竟心情系真定假

      呢一幕有啲似《樹大招風》,卓子強(陳小春飾)無故孤身返蝗國買軍火一樣。阿樂身為話事人,點會一條友走嚟你恐龍間鋪度同你講數?

      刪除
    2. //呢一part我又係唔係好明

      以我睇咗N次的理解,當時情況是:

      -吹雞唔想企錯邊,就叫手下將龍頭棍帶上廣州靜觀其變,對社團官方同大D都唔交棍
      -廣州捉到佢的是大頭和師爺蘇,當時是代表社團官方立場的(承認選舉結果)。公安是收到風來搵出龍頭棍,應該是想盡快平息風波,以確保”傷港的繁榮穩定“
      -誤將放龍頭棍放於火爐內取暖是大頭,但吹雞手下並無出言阻止,應該手下是類似大頭的社團老派愚忠式人物,見既然局面已經不是自己派別(吹雞)掌握之中,不如一拍兩散讓龍頭棍化為灰燼(曾路得《天各一方》?)
      -劇中並無交待師爺蘇有無被公安拘留,但當時重點是大頭手持龍頭棍逃脫,事後龍頭棍重歸和聯勝,即使有拘留師爺蘇,繼續拘留亦已經無意義

      //張家輝在《証人》同《旺角監獄》都有類似的發揮

      呢兩套已經是兩集《黑社會》之後了,《大事件》是04年作品,早過《黑社會》(05年),而《大事件》前張家輝並無類似表現,所以說阿杜是見識過張家輝在《大事件》的演出才搵其演飛機

      //經摩摩提起,才醒起有賣人情的意味,我只是以為為集團利益所以滅口。

      因為我第一次睇都以為阿樂會力保吹雞來隊死大D,誰料佢會反過來做,所以印象很深刻

      //阿樂身為話事人,點會一條友走嚟你恐龍間鋪度同你講數?

      間嘢是大D地盤,恐龍第一次在呢度見大D專登搵手下檢查過先入去。(無辦法,我睇過N次,好多細節都記得...)




      另外一提蝗國版結局是:阿樂擊殺大D夫婦後立即被黑警拘捕,而Jimmy仔真正身份是臥底,最後一段Longgun哥的蝗語配音是為自己的一生向Jimmy懺悔....

      而更神奇的是:李家坡公映的是蝗國版本!!!

      刪除
    3. //廣州捉到佢的是大頭和師爺蘇

      吹雞手下是被一不知名男子捉住,我記得該見到大頭和師爺蘇仲講咗句恍然大悟的對白:「又話搵人,原來你地係搵棍」,之後大頭和師爺蘇就俾錢俾該男子

      //公安是收到風來搵出龍頭棍,應該是想盡快平息風波,以確保”傷港的繁榮穩定“

      淨睇第一集,呢個 point 有啲過度腦補喎!咁即係話粵港黑警合作?

      //事後龍頭棍重歸和聯勝,即使有拘留師爺蘇,繼續拘留亦已經無意義

      為咗面子,點都要行政拘留下先喇!

      //呢兩套已經是兩集《黑社會》之後了

      我知。只係想講自此之後張家輝的戲路擴闊了。

      //阿杜是見識過張家輝在《大事件》的演出才搵其演飛機

      港產片之王推介否?

      //間嘢是大D地盤,恐龍第一次在呢度見大D專登搵手下檢查過先入去。

      等我仲以為間嘢係恐龍的,可以咁鬼囂張叫班有青手下在門外埋伏。

      //蝗國版結局

      「壞人一定要無好下場」呢種「潔淨」意識形態,我就真係接受唔到。

      同埋咁寫法就駁唔到落去第二集了。

      //李家坡公映的是蝗國版本!!!

      「搞乜選舉吖!搞到出人命喇!所以父傳子咪幾好囉!」

      刪除
  2. //另外一提蝗國版結局是

    該煨,啱啱就想話我記得嗰結局唔喺咁,原來喺蝗/坡版!任達華演得唔錯,可惜冇金像獎

    回覆刪除
    回覆
    1. //該煨,啱啱就想話我記得嗰結局唔喺咁,原來喺蝗/坡版!

      咁你即係無睇到第二集?

      //任達華

      我真係幾鍾意任達華做呢類中佬角色, 演乜似乜. C嬸無睇錯人. XD

      刪除
  3. 我當年睇完呢套片,幾失望吓。

    (一)畫面嘅廣洲,仲落後過柬埔寨,鉛筆家鄉就係廣洲郊區,我好肯定講,我家鄉二十年前都俾畫面嘅廣洲還要先進。

    (二)用石頭卜死對頭人,舊石一滴血都無? 可能係用內家功啩?

    (三)班大佬喺廣洲開餐嗰間餐聽,就喺青山公路米埔附近路边,住元朗同米埔嘅街坊,日日都經過,無可能投入。

    唔通全部人都無回証? 番唔到廣洲拍真正嘅廣洲景?


    回覆刪除
    回覆
    1. //畫面嘅廣洲,仲落後過柬埔寨
      //班大佬喺廣洲開餐嗰間餐聽,就喺青山公路米埔附近路边

      第一集的所謂「廣州」景, 就只有石屋和東莞仔追打大頭兩幕. 請問是否記錯了?

      //用石頭卜死對頭人,舊石一滴血都無?

      哈, 呢一點我都寫漏咗. 其實扑得咁暴力, 阿樂身上都應該有唔少血跡.

      刪除
  4. //吹雞手下是被一不知名男子捉住

    啊我記得了。嗰條友應該系廣州陀地古惑仔,受師爺蘇等人所托搵吹雞手下。我仲記得當年剛剛有雙非,陀地佬收到關於和聯勝的風,知道“如來系搵棍”後想坐地起價、話轉賣吹雞手下俾大D時,師爺蘇就還價話“上次搞你老婆落香港生仔,有無諗過送個仔落香港讀書”...

    //咁即係話粵港黑警合作?

    可能我無乜“正字潔癖”,一見到有公安出動、意圖維護傷港繁榮穩定就覺得好理所當然。睇埋下集就知道,蝗國黑警一早就佈局傷港社團界。

    //港產片之王推介否?

    兩睇啦。故事講黑警要打宣傳戰,幾配合時代同正字氣氛;但陳慧琳做高級黑警卻劣評如潮(我自己就無好評無差評,但認識睇過既人都有彈無贊),如果你預計自己接受到後者的話,都可以落list既...不過這的確是阿杜同陳慧琳第一次兼最後一次合作,似乎都意識到陳慧琳唔啱自己電影既風格。

    //等我仲以為間嘢係恐龍的,可以咁鬼囂張叫班有青手下在門外埋伏。

    因為大D呃恐龍用自己間嘢暗算阿樂,所以恐龍就埋伏晒馬仔於店外。

    //「搞乜選舉吖!搞到出人命喇!所以父傳子咪幾好囉!」

    「我們不是不相信選舉...」這是大隊長於下集結局時一句經典對白。

    //咁你即係無睇到第二集?

    第二集在蝗國上唔到畫,但我卻睇過上面電視翻播,cut咗一段重要的對話但反而令成套戲更加正字不正確...魔兄寫埋會講下。

    //唔通全部人都無回証? 番唔到廣洲拍真正嘅廣洲景?

    除咗廣州景外,其他“蝗國景”應該都系傷港拍的,例如東莞仔打大頭嗰段應該是元朗南生圍,即是《導火線》甄子丹大戰倪星同一地點。

    蝗國實景拍戲,不論是否準備在蝗國上影都要攞批文,雖然最後刪改版都上到畫,但阿杜拍攝時可能避免麻煩,唯有全部傷港取景。

    《一路向西》都有呢個問題,所以簡單如買火車飛上常平都唔能夠在深圳羅湖火車站取實景。

    //用石頭卜死對頭人,舊石一滴血都無? 可能係用內家功啩?

    呢個的確是問題...

    //班大佬喺廣洲開餐嗰間餐聽,就喺青山公路米埔附近路边

    第一集應該無呢個場景,鉛筆兄是否記錯第二集?嗰幕是公安入嚟拉晒Jimmy仔同師爺蘇等人。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我仲記得當年剛剛有雙非

      真係唔提就等於唔存在. 689 果然成功將「雙非」兩個字從我的記憶中抹掉.

      //蝗國黑警一早就佈局傷港社團界。

      第一集中師爺蘇有 briefly 提過公安隊長以前在我城的黑道往事。

      //兩睇啦。故事講黑警要打宣傳戰,幾配合時代同正字氣氛;但陳慧琳做高級黑警卻劣評如潮

      咁算了,唔 add 了...

      //cut咗一段重要的對話但反而令成套戲更加正字不正確...魔兄寫埋會講下。

      我睇碟應該唔知邊一段對話會被 cut,寫到再講。

      //蝗國實景拍戲,不論是否準備在蝗國上影都要攞批文

      我反而即刻諗起《特殊身份》中有「真.蝗國」的街景戲。

      刪除
  5. 事隔多年,有可能記錯咗。

    回覆刪除
  6. 講黑社會嘅電影,我最鍾意就係好多年前 張智霖 嗰套 金榜題名。套戲嘅江湖感好直接。

    回覆刪除
    回覆
    1. //咁算了,唔 add 了...

      哈,似乎“陳慧琳演高級黑警”呢個concept真係頗為趕客。我都係因為呢個原因一直唔敢推介,雖然影片題材食正時代。

      //金榜題名

      呢套嘢我竟然未睇過!

      刪除
    2. //陳慧琳演高級黑警

      陳慧琳始終對眼帶啲邪氣, 我反而buy楊采妮在《寒戰》中的角色.

      //金榜題名

      估唔到港產片之王都有 miss!

      刪除
  7. 諗番起喇, 所講嘅 青山公路米埔段 餐廳係出現喺 黑社會二, 叫 歡喜樓.

    古仔打完電話俾 師爺蘇 之後開車去深圳, 其實係去咗米埔綿綉花園附近.

    回覆刪除