2017年10月17日 星期二

Lindberg 眼鏡初體驗

話說魔術師戴開卡地亞眼鏡,唔同款式都戴過下,而家呢個鏡框都戴咗好幾年,牛骨豹仔 logo 已經頗為殘舊,都係時候轉下品牌,當送份生日禮物俾自己。

做過一輪 research 之後,覺得不如由 grand 變簡樸,試下丹麥品牌 Lindberg 的最簡約款式,睇下魔術師帶咗似唔似斯諾登?
(圖片來源:Lindberg > Showroom > Men > air titanium
返去相熟的眼鏡鋪,原來就在魔術師裸辭期間搬咗,新鋪開張有85折,店員猛咁 sell 18K金牛角版,不過魔術師第一次戴呢個品牌,唔使去到咁豪住:
(圖片來源:Lindberg > Showroom > Precious > Men
魔術師問店員取來 air titanium 來試戴,真係輕如無物,而且實物看上去有點單薄,唔似好穩陣,魔術師唔係咁接受得到。最後,魔術師選取了類似下圖的基本款式鏡框:
(圖片來源:Lindberg > Showroom > Lookbook > model 2294
驗過眼後,發現原來魔術師人到中年,近視在數年間竟然仲會深咗70幾度,加埋開始有輕度老花(!),一係就會配兩副(店員梗係想喇!),一係戴漸進鏡,一係就在遠近度數中間取個中間數。魔術師當然係選擇第三個選項。
鏡片選 Nikon 1.74 非球面鏡,配 Transition 同 UV 防紫外光,總共承惠萬多個我城大洋:

由於鏡片是 made in Japan,訂製需時,搞下搞下都等咗成兩個星期先起到貨:

Lindberg 最耍家的就係無螺絲設計,免除甩螺絲的煩惱,真係少隻香爐少隻鬼:

另外,個眼鏡盒可以撳平「接埋」,帶出街一樣咁方便:

至於魔術師點解唔做 Lasik?原因好簡單,就係魔術師一向都唔接受呢類非必要(唔做唔會死)、而且係無法逆轉的「手術」(無論係幾輕微都好);而且對魔術師來說,眼鏡如同西裝一樣,都係「衣裝」的一種,消費起來特別開心...
(唔好同魔術師講,可以學班柒青咁戴個無鏡片的鏡框呀吓!魔術師死都唔做柒中架!)
***
伸延閱讀:
尊貴視力

38 則留言:

  1. 點解魔兄每次理性消費嘅嘢我都有性趣!不過本人近視唔淺(六百幾),無框嘅唔知會唔會冇咁瀟灑。
    做lasik好處對於我來說只有游水時方便啲,我有同事做咗夜晚睇嘢有啲問題...其實真要貪靚戴隱形眼鏡都得啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過本人近視唔淺(六百幾)

      喂喂, 我都六百幾度喎. 睇相塊鏡你覺唔覺厚先?

      //我有同事做咗夜晚睇嘢有啲問題...

      做完Lasik度數仲會有反彈添! 老咗如果有白內障(唔出奇), standard 人造晶體就用唔到了 (因為角膜被磨走某些部份,唔係原裝).

      刪除
    2. //一係戴漸進鏡,一係就在遠近度數中間取個中間數。魔術師當然係選擇第三個選項。
      //其實真要貪靚戴隱形眼鏡都得啦。

      漸進鏡片ok的,我戴咗差唔多兩年,除咗頭一兩個禮拜要適應下之外,之後全無問題.

      我取中間度數會兩頭唔到岸...例如隱形眼鏡,戴咗睇書會頗辛苦。而且我眼球形唔適合戴con,又易眼乾,所以只會踢波先戴,而且用即棄鏡算數.

      曾經諗過為踢波方便啲做lasik,不過後尾都唔想做啲入侵式既嘢所以都係打消念頭.

      刪除
    3. //我戴咗差唔多兩年,除咗頭一兩個禮拜要適應下之外,之後全無問題.

      我始終唔鍾意用某個特定的視線範圍去睇遠嘢或近嘢,總覺得咁會造成(眼部)「肌肉記憶」。

      //只會踢波先戴,而且用即棄鏡算數.

      會唔會頂頭鎚頂到唔見咗隻con? XD

      //後尾都唔想做啲入侵式既嘢所以都係打消念頭.

      大家都係咁諗。

      刪除
    4. //總覺得咁會造成(眼部)「肌肉記憶」。

      我都唔知而家望野有無慣性,不過的確開頭會覺得塊鏡片明顯有唔同焦點,但唔知點解過兩個禮拜後就唔覺,而望野時又唔覺自己會因唔同距離而望向鏡片唔同部份.

      //會唔會頂頭鎚頂到唔見咗隻con? XD

      呢個係好少發生的,反而個鏡戴戴下無端端移位就經常發生,好多時會移左唔知去邊要靠捽眼捽返出黎,而且同係咪運動緊無乜關係,尤其我呢類唔岩戴con既就眨眨眼都會發生。你見有時d職業球員比賽中突然要去場邊搵水淋眼搞個con,就係個con移位。

      我估一d好唔岩戴con既職業球員都會去做lasik.

      刪除
    5. //望野時又唔覺自己會因唔同距離而望向鏡片唔同部份.

      咁神奇? 不過我都唔係好敢試,驚戴唔慣嘥錢.

      //你見有時d職業球員比賽中突然要去場邊搵水淋眼搞個con,就係個con移位。

      摩摩果然夠專業.

      //我估一d好唔岩戴con既職業球員都會去做lasik.

      球會俾埋錢添喇!

      刪除
  2. 吖,原來魔兄都喺六百幾,又真喺唔覺厚喎睇相仲以為三四百!lasik呢啲嘢我覺得都喺新,幾十年之後嘅後遺症冇人知,過咗一袋先啦,不過到時我都老at at喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. // lasik呢啲嘢我覺得都喺新,幾十年之後嘅後遺症冇人知,過咗一袋先啦,不過到時我都老at at喇。

      呢樣嘢好似出咗幾十年, 係最近廿年先係香港流行(其實又唔算好流行, 只係多咗好多人講, 做就唔多).
      我以前都諗過. 但係好似魔魔話, 無得返轉頭, 而且, 年紀大咗, 會有影響. 所以, 我即時嗰念頭就係...咁攪乜能啫. 之後都要再攪㗎啦. 都唔係一了百了. 多舊魚.
      加上都唔細啦. 仲同啲後生仔爭咩.... 哈哈....

      刪除
    2. //又真喺唔覺厚喎睇相仲以為三四百

      呢啲就係1.74的威力。

      //幾十年之後嘅後遺症冇人知,過咗一袋先啦

      就算真係因爲 Lasik 而引起日後護理眼睛的困難,都好難搵到 proof。

      // 多咗好多人講, 做就唔多

      好多人都係驚「不可逆轉」的問題。

      //咁攪乜能啫. 之後都要再攪㗎啦. 都唔係一了百了. 多舊魚.

      我都係咁諗。

      //加上都唔細啦. 仲同啲後生仔爭咩

      唔知點解,你呢句令我諗起小甜甜。XD

      刪除
  3. 講開配眼鏡, 我想知, 點解佢哋可以賣到咁貴, 係咁L貴?! 唔通牌子大哂?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又真係賣手工工(有部份款式係 handcraft), design 同埋個品牌(丹麥皇室御用). 論材料就梗係唔值喇!

      刪除
  4. 1.74喎 再加coating
    一般人是係做1.6X
    做1.67已經唔平

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔做咁薄的話,副眼鏡太重好易向下墮,搞到成個金山阿伯咁。

      刪除
  5. 呢類型鋪頭幾靚都唔會入去睇, 因為知道自己買唔起, 所以心虛唔敢入。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都俾港女笑我喇(窮,無去過旅行(但又無死到),大鄕里唔識嘢)...結果就成為推動我發奮向上的動力。

      刪除
    2. 魔術兄好少去旅行?唔係好見你寫旅遊嘢。

      刪除
    3. 在我眼中,旅行同揸車一樣,無唔會死,但有就會給自己帶來負現金流;更何況「健忘旅遊」,去完便算,要有難忘回憶唔易(周圍搜購戰利品紀念的話,肯定又要搵設計師來幫你間屋「擴闊空間」),啲錢我不給用來買衫買錶買相機音響,一啲可以好襟用嘅嘢仲好。

      刪除
  6. 魔兄, 舊"膠"會老化, 2-3年要換一換佢
    利申: LINDBERG 長期用家
    有隻齋螺絲款可以考慮下.....(不過用左L記係好難番轉頭的 =P)

    回覆刪除
    回覆
    1. //舊"膠"會老化, 2-3年要換一換佢

      係喎,呢幾年戴卡地亞,唔係木就係牛角,已經完全唔記得「膠」呢樣嘢。

      刪除
  7. 眼鏡廣告model像美劇“福爾摩斯”主角🙈

    回覆刪除
  8. 又牛角又鈦金屬,啲女俾你溝哂了 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講到我好似從事「鑽探工作」咁。

      刪除
    2. //「鑽探工作」
      呢個比喻真係一流。

      刪除
    3. 佢牛角手感好正,不過保養太煩,
      嚇怕了我

      刪除
    4. //佢牛角手感好正,不過保養太煩,

      當初買卡地亞牛角時有潤滑膏送,應該可以用落 Lindberg 身上.

      刪除
    5. 潤滑保養膏應該可以共用,
      牛角又話要避汗同鹼...
      夏天甘熱經常出汗攪唔店
      卡記牛角我未見過,K金框就見得多

      刪除
    6. //卡記牛角

      我都唔知係唔係限量發行, 卡地亞寫就寫話係 handcraft.

      //牛角又話要避汗同鹼...

      全金又太土豪味, 可能 white gold 會好feel 啲.

      刪除
  9. 有个'忠告'俾摩兄,早年我戴過silhouette 无框鏡,兩條脾,中間鼻橋只系三條titenium,論價錢直系好揾笨,不過好輕,太舒服。只是一個缺點,太陽之下,射入鏡片邊,好多好強折射,眼睛好不舒服,最後還是換了。澳洲陽光猛然烈,香港應該好D。

    回覆刪除
    回覆
    1. //太陽之下,射入鏡片邊,好多好強折射,眼睛好不舒服

      我暫時又唔覺. 你副鏡有無 transition 同 防UV?

      刪除
    2. 无transition, 有uv。但无関係。鏡片太厚,陽光从鏡邊入,好似三菱鏡一樣在裡面折射。

      刪除
    3. 原來如此,我戴咗咁多年眼鏡都未試過有強光在鏡片內折射咁誇張。

      刪除
  10. 到呢個年紀,我都覺得係應該花費番少少係自己度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又loop:

      https://www.youtube.com/watch?v=5oFEaoUoM3M

      刪除
    2. //到呢個年紀,我都覺得係應該花費番少少係自己度。

      苦行僧生活,不嬲都唔係我杯茶 XD

      //又loop:

      哈哈, 唔使loop,出咗《軍中樂園》喇!

      刪除
  11. Lindberg真係好輕,鏡我就配咗蔡司digital,睇電腦無咁攰。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我副舊卡地亞係蔡司,今次又試下玩 Nikon,畢竟我相機鏡頭都係N記,配返一套。

      刪除