2018年5月4日 星期五

古怪的夢

這是一個古怪的夢。
魔術師夢見了死去了十幾年的母親。
夢見母親不奇怪,奇怪在老媽竟然識上網。
仲知道魔術師的銀行戶口密碼(老媽無理由識用 Interactive Brokers,因此唔係登入咗大貓就係美帝銀行)。
然後沽咗魔術師一百萬貨。
魔術師卻懵然不知。
直班老媽興高采烈地對魔術師說:「我幫你買咗層樓!只係俾咗一百萬!」
魔術師跟老媽子上現場視察,原來單位是低層單位,面向內園,坐擁園林泳池景緻。
魔術師大驚,走去查找點解會有如此荀盤...
赫然發現呢間係凶宅!
住屯門的戶主在港島區自殺身亡!
魔術師馬上拉阿媽去找地產代理理論,「大辯論」一輪之後,果然發現佢係誤導老媽!
魔術師正欲踢契...
然後,便沒有然後了。
***
一覺醒來,夢境記憶猶新,連忙將其記下。睇返福山堂之周公解夢,原來大部份都吉兆,只係有一項係同人霎氣(係公司都幾多呢類周圍搵交嗌的無聊人):
見到先人:見先亡尊親大吉
買賣股票:拾得錢物皆大吉
夢見買樓:屋宅更新主大吉
夢見內園:庭前竹木喜重重
買到凶宅:搬移破屋得美妻
母親被騙:被人作賤者大吉
跟地代理論:與人互罵者主吉,與惡人言有口舌
企圖踢契:入官詞訟主大吉


10 則留言:

  1. 得美妻,恭喜恭喜

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 美妻=美藉妻 都得架! 死喇, 前幾日偽ABC港女真係用pat pat 同我打招呼添!

      刪除
  2. 得美妻,恭喜恭喜 X2

    //一覺醒來,夢境記憶猶新,連忙將其記下。
    我床頭有筆記簿記錄發過啲咩嘢夢,有時睇番都幾有趣。

    回覆刪除
  3. 撇開玄學論調,夢可以視為“潛意識”向“顯意識”(理性思維,or aka 大腦皮層,亦即是大腦外側的“皺紋”)發送訊息或啟示。由於潛意識(大腦皮層以外的神經系統)主管本能及情緒而毫無邏輯可言,所以夢境亦通常無乜邏輯。

    而由於大腦皮層是在神經系統進化中最後出現,亦只佔神經系統的小部分,所以雖然功能最高級,但其實主導性很弱;潛意識雖然無邏輯,但processing power反而很強大。顯意識經過理性學習分析資訊後,要正式寫進潛意識先算“內化”完成--聽起嚟好似好玄,但最簡單的例子就系:綁鞋帶。你可以綁鞋帶時唔使諗步驟仲可以諗住其他嘢,就系因為潛意識幫你完成綁鞋帶的動作。

    撇開潛意識能否預知未來,但gut feeling及靈感之類,其實就是顯意識不停接受及分析資訊再向潛意識輸出,然後潛意識background process的結果;而由於潛意識的長期記憶及multitasking能力比顯意識強大得多,所以當事人往往對靈感及gut feeling知其然不知其所以然。但實情是潛意識利用了來自顯意識長時間分析的資訊而成,背後邏輯已埋藏在平時的分析及學習中(潛意識沒有自創邏輯的能力,處理資訊的邏輯仍要由顯意識輸入),只是當時人一時搵唔返而已。

    有時靈感及gut feeling會以夢的形式向顯意識輸出,但其實夢的另一種資訊是潛意識的深層情緒反應,告訴顯意識現在情緒最在意什麼東西--小弟從夢中得到靈感的經歷好少,但較不快系間唔中會有啲遠至讀書時但已不為意好耐既恐懼,會在夢中以近來的生活方式表露出來--可能正是小弟有啲自小既心結,從來無正式解開過 :(

    潛意識系咪真系可以預知未來人言人殊,但一類好多人都證實有既經歷就好大機會系潛意識既結果:例如坐長途車訓著一定會在到站前就醒、或第二朝有重大事情時無鬧鐘都可以準時起身。

    東拉西扯一大堆,希望幫到魔兄解夢 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //由於潛意識(大腦皮層以外的神經系統)主管本能及情緒而毫無邏輯可言,所以夢境亦通常無乜邏輯。

      原來如此, 展知識了.

      //可以綁鞋帶時唔使諗步驟仲可以諗住其他嘢,就系因為潛意識幫你完成綁鞋帶的動作。

      有啲人成日懶係嘢咁一面同人傾計一面揸車, 其實我唔係咁信駕駛時可以隨意分心.

      //當事人往往對靈感及gut feeling知其然不知其所以然。但實情是潛意識利用了來自顯意識長時間分析的資訊而成,背後邏輯已埋藏在平時的分析及學習中(潛意識沒有自創邏輯的能力,處理資訊的邏輯仍要由顯意識輸入),只是當時人一時搵唔返而已。

      老媽子放哂我啲 HSEA HSEB,結果今日真係贖回呀!

      //可能正是小弟有啲自小既心結,從來無正式解開過

      割包皮與靚護士?? XD

      //一類好多人都證實有既經歷就好大機會系潛意識既結果

      係, 同自己講咗話要起身, 便真係會起身.

      刪除
    2. //老媽子放哂我啲 HSEA HSEB,結果今日真係贖回呀!

      應該係你平時接收到既資訊,background process已經有被贖回的預測。

      我有個一世都記得既夢: 讀書時發夢話有兩隻馬跑頭兩名,結果我就買佢地連贏位,點知結果佢地真係頭兩名但我無錢收--因為佢地平頭第二 %$@!*~¿

      //割包皮與靚護士??

      撇開啲較私密既恐懼,近年我偶爾會發夢夢到考試讀唔切書--但我夢中既身份就是我而家既身份,仲要打緊而家份工,而我已經無讀任何part time course好多年...更玄既係,夢中既恐懼感受同我讀書嗰陣遇到相同情況時完全無分別...

      //大壮 最新翻唱迪克牛仔经典歌曲《梦醒时分》

      呢首歌我始終中意最原始的文青版本

      https://youtu.be/nku5zFMZAdU

      當年的寶島才是真正的good old days.

      刪除
    3. //應該係你平時接收到既資訊,background process已經有被贖回的預測。

      哈哈, 應該都有可能 XD

      //因為佢地平頭第二 %$@!*~¿

      真係要講粗口!

      //夢中既恐懼感受同我讀書嗰陣遇到相同情況時完全無分別...

      摩摩應該係考試成績並唔能夠映真正能力嗰類人?

      //當年的寶島才是真正的good old days.

      短髮台妹, 又真係另有一番韻味...

      刪除
  4. 最近我都有發考試夢. 不過唔係讀唔切書, 係連考試時間都唔記得咗. 忽然發覺要考試,一路係咁沖返屋企拎計數機 (唔好問我點解拎計數機, 因為我都唔知點解要考, 同埋考乜) 個計數機仲要無電
    點知, 去到試場, 發覺自己連筆都唔記得拎, 又唔知自己坐邊, 好明顯無拎考試證. 最後點? 憑記憶, 諗住自己應該坐係邊個同學前面, 就咁坐咗去嗰個位度.

    跟住點.....醒咗.

    回覆刪除
    回覆
    1. //個計數機仲要無電
      //自己連筆都唔記得拎, 又唔知自己坐邊, 好明顯無拎考試證

      哇,簡直係公開試的童年陰影呀!

      刪除